Reactie plaatsen

Reacties

Arie van Ee
een maand geleden

Ik wil graag langs deze weg Danny van Bruchem bedanken voor de spontane reactie , het aanbod ... en het hartelijk ontvangst , tekst en uitleg ... ik mocht een mooi koppel bij hem ophalen en kreeg er een duivin bij ... deze bij het koppel wat ik al in bezit had ... ik kan van start ...

Arie van Ee
2 maanden geleden

ik heb recent een koppel Showposten aangeschaft .. ik wil graag via deze weg graag in contact komen met liefhebbers , bij voorkeur Midden Nederland ivm beperking , mijn voorkeur gaat uit naar de Schimmelkleur ... ik heb ze voorheen ook van Dhr. Hein van Mol gehad ... Mvg Arie

Hein van Mol
5 maanden geleden

Allemaal de beste wensen voor een goed duivenjaar bij de Keizer van de Show. Succes morgen en vooral genieten van het goed klaarmaken van de duiven voor de ONK volgende week. Groeten Hein van Mol

Hein van Mol
5 maanden geleden

Wat bijzonder dat de duivin (2016-1854448) van Danny van Bruchem én de mooiste van de Losse Klasse is vandaag én bovenaan de ranglijst bij de oude duivinnen staat. Leuk dat deze duivin van mij ook bij andere liefhebbers goed kunnen scoren.
Succes allemaal en vooral prettige feestdagen vanuit Rijen.
Groeten Hein

Hein van Mol
5 maanden geleden

Twee weken geleden ben ik naar Gemert gekomen om de "Keizers" van de Show te ontmoeten. Leuk om die liefhebbers met hun passie te spreken. Teleurstelling en vreugde zit altijd dicht bij elkaar.
Wat leuk ook dat de nieuwkomers een prijsje mogen meepikken.

Bert
6 maanden geleden

Zeer mooie en duidelijke website.

Rene
6 maanden geleden

Leuk om complete uitslag met foto van de duif op site te zetten....
Zou ook wel willen beginnen met showduiven. Alleen jammer dat er geen enkele show in t midden en noord nederland is

Louis van Zuijlen
6 maanden geleden

Mooie site...

Danny van Bruchem
6 maanden geleden

Welkom op de vernieuwde site van Keizer van de Show.